ATP Trójmiasto

Warsztaty 2015

Rozpoczęliśmy  zapisy na nasze pierwsze warsztaty i szkolenia organizowane podczas Akademickich Targów Pracy Trójmiasto 2015

Poniżej odnajdziecie tematy

  1. Warsztat pt.: „Jak zdobyć pierwsza pracę?”

Prowadzący : Kamila Czarnomska – Doradca kariery, trener, autorka bloga TRENING KARIERY
Agnieszka Prądzińska – doradca kariery, trener, pedagog.
Szczegóły i zapisy pod linkiem :

https://bk.ug.edu.pl/katalogSzkolen.web

ILOŚĆ OSÓB: 30

CZAS TRWANIA : 10.00 – 13.00 ( 3 h )

Treść szkolenia :

  • Jak zbudować skuteczne CV
  • Jak „sprzedawać” swoje kompetencje?
  • Jak świadomie zbudować swoją ścieżkę kariery

 

  1. Warsztat pt.: WARSZTAT KUPIECKI

Prowadzący : Trenerzy z firmy LPP

LPP jest firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. ,jesteśmy właścicielem pięciu rozpoznawalnych marek: RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO i SINSAY.

Chcielibyśmy zaprosić Was na wykład, podczas którego będziecie mieli okazję poznać tajniki pracy KUPCA MODY W LPP, którego codzienność to dbanie o jakość asortymentu, który trafia na półki sklepowe, negocjacje handlowe, współpraca z producentami, a także dalekie, zagraniczne podróże.

Jeśli i Wy chcecie rozpocząć przygodę z kupiectwem w branży fashion – po wykładzie możecie spróbować swoich sił biorąc udział w I etapie rekrutacji na stanowisko Asystenta Kupca.

Zapraszamy wszystkich, którzy marzą o pracy, która będzie dla nich pasją!

Szczegóły i zapisy pod linkiem :

https://bk.ug.edu.pl/katalogSzkolen.web

ILOŚĆ OSÓB: 30

CZAS TRWANIA : 13.00 – 15.30 ( 2,5 h )

 

  1. Warsztat pt.: Od pomysłu do sukcesu. Jak skutecznie zarządzać karierą w sektorze BPO?

Prowadzący : Krzysztof Herdzik – Dyrektor polskiego oddziału firmy WNS Global Services, która swoją działalność w Polsce rozpoczęła w 2012 roku. Za swoją pracę wyróżniony nagrodą Business Center Manager of the Year – BPO.  Wcześniej – przez ponad 5 lat pełnił funkcję Dyrektora i Managera Finansowego m.in. w firmach z branży energetycznej oraz elektronicznej. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, członek ACCA, FINEXA Stowarzyszenia Dyrektorów Finansowych, Coach.

Szczegóły i zapisy pod linkiem :

https://bk.ug.edu.pl/katalogSzkolen.web

ILOŚĆ OSÓB: 30

CZAS TRWANIA : 12.00 – 14.00 ( 2 h )

 

  1. Warsztat pt.: Zaprojektuj swoja karierę – stwórz swój osobisty model zawodowy

Prowadzący : Jarek Łojewski – Coach (ACC ICF, CoachWiseTM). Doradca. Mentor. Trener. Doświadczony przedsiębiorca i menedżer. Właściciel butiku szkoleniowego Kreatyw.Pro. Failure Evangelist w FuckUp Nights Trójmiasto. W trakcie swojej 25-letniej kariery zawodowej prowadził własne firmy, zasiadał w zarządach spółek, pracował w międzynarodowej korporacji na stanowisku dyrektora departamentu w pionie IT. Od 5 lat działa jako trener, mentor i coach biznesowy oraz rozwoju zawodowego. Pracuje z zespołami i osobami indywidualnymi – z kadrą zarządzającą dużych przedsiębiorstw, ze studentami, menedżerami, z doświadczonymi i początkującymi przedsiębiorcami. Jako mentor wspiera kilka trójmiejskich startupów. Działa m.in. jako coach w Inkubator STARTER, mentor w startup space CLIPSTER czy wykładowca w Studium Akademia Coachingu Biznesowego. W roli trenera prowadzi m.in. licencjonowane szkolenia IT oraz autorskie warsztaty dotyczące przedsiębiorczości, rozwoju kariery czy komunikacji.

Zapraszam na warsztat, dzięki któremu:

  • Odkryjesz swoje możliwości i zasoby.
  • Doprecyzujesz i ulepszysz pomysły na nową pracę.
  • Zaczniesz świadomie kształtować swoją własną ścieżkę zawodową, opartą na Twoich wartościach.

Szczegóły i zapisy pod linkiem :

https://bk.ug.edu.pl/katalogSzkolen.web

ILOŚĆ OSÓB: 30

CZAS TRWANIA : 10.00 – 11.45 ( 2 h )

 

  1. Warsztat pt.: Kariera wymaga czasu – jak zarządzać swoim czasem na co dzień i długoterminowo

Prowadzący : Piotr Ławacz – partner rozwoju osobistego, psycholog, trener biznesu, konsultant ds. zarządzania i sprzedaży, akredytowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie ACC; Lider Oddziału Trójmiejskiego ICF Polska; kierownik merytoryczny Studium Akademia Coachingu Biznesowego, właściciel i coach typu executive i life w Pracowni Rozwoju Osobistego WIN.

Szczegóły i zapisy pod linkiem :

https://bk.ug.edu.pl/katalogSzkolen.web

ILOŚĆ OSÓB: 30

CZAS TRWANIA : 12.00 – 13.45 ( 2 h )

 

  1. Warsztat pt.: Odkryj swoje mocne strony aby rozwijać karierę w oparciu o własne talenty

Prowadzący : Monika Stankiewicz – wspieram i towarzyszę w zmianie. Jestem V-ce Dyrektorem Trójmiejskiego Oddziału ICF, trenerem Lean Management, mentorem, akredytowanym coachem ICC, autorką bloga o introwertykach. Wierzę w ciągłe doskonalenie, prostotę i funkcjonalność. Prowadzi mnie ciekawość. Podejmuję ryzyko, próbuję, popełniam błędy, wyciągam wnioski, uczę się.Gdybym przyrównała życie do lotu kolorowym balonem, to marzenia byłyby ogniem, który ogrzewa powietrze i pozwala wznieść się wyżej i polecieć dalej.Aby to było możliwe, często potrzebne jest pozbycie się zbędnego balastu… Pomagam w tym.

Warsztat, w trakcie którego uczestnicy poszukają odpowiedzi na pytania:

Co lepiej jest rozwijać, mocne czy słabe strony?

Do czego przydaje się rozwijanie słabych stron?

Jak wykorzystywać mocne strony w pracy?

Szczegóły i zapisy pod linkiem :

https://bk.ug.edu.pl/katalogSzkolen.web

ILOŚĆ OSÓB: 30

CZAS TRWANIA : 14.00 – 16.00 ( 2 h )

 

  1. Warsztat pt.: Odkrywanie własnych zasobów i mocnych stron

Prowadzący : Barbara Niemiec – trener, coach, absolwentka Wydziału Nauk Społecznych UG, studiów podyplomowych Psychologia Społeczna KPSW, Rocznego Programu Edukacji Psychologicznej w Zakresie Psychoterapii, Psychoedukacji i Rozwoju Osobistego. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje m.in. prowadzenie szkoleń z zakresu stosowania narzędzi coachingowych w pracy z Klientem, stworzenie kilkunastu zakresów tematycznych szkoleń z zakresu kompetencji interpersonalnych, nowoczesnych technik i narzędzi pracy dla kadr instytucji pomocy i integracji społecznej. Posiada również doświadczenie w obszarach aktywizacji zawodowej, realizacji projektów, zarządzania, PR, marketingu, promocji.

Uczestnicy będą mogli przyjrzeć się własnym mocnym stronom i zasobom, które pomogą im realizować swoje cele zawodowe  na rynku pracy. Będą mieć możliwość nauczenia się jak tworzyć własną mapę zasobów, m.in. w obszarach: wiedza, kompetencje, umiejętności. Warsztat umożliwi uczestnikom dalszą własną pracę w obszarze mocnych stron (co mogę zaoferować innym na rynku pracy, co jest moim obszarem do rozwoju).

Szczegóły i zapisy pod linkiem :

https://bk.ug.edu.pl/katalogSzkolen.web
ILOŚĆ OSÓB: 30

CZAS TRWANIA : 12.00 – 13.30 ( 2 h )

 

  1. Warsztat pt: Autoprezentacja i elementy wystąpień publicznych

Magdalena Binkiewicz – coach, absolwentka socjologii Uniwersytetu Gdańskiego i Studium Podyplomowego Public Relations Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Posiada doświadczenie zawodowe w dziedzinie Public Relations i Human Resources, które zdobywała zarówno w biznesie, jak i sektorze publicznym. Na co dzień zarządza szkoleniami. Specjalizuje się w projektach rozwojowych dla pracowników, szczególnie coachingowych. Współpracuje również z Politechniką Gdańską, gdzie prowadzi warsztaty dla studentów. Jej motto zawodowe to słowa André Liégé: „Ludzie są jak kwiaty – stworzeni do tego, aby się rozwijać”.

Celem warsztatu szkoleniowego jest przedstawienie najważniejszych zagadnień związanych z pojęciami: autoprezentacja, komunikacja niewerbalna i budowa pozytywnego wizerunku. Uczestnicy będą mieli możliwość zdobyć wiedzę i umiejętności w ww. zakresie.  Dzięki warsztatowi dowiedzą się jak wizerunek zewnętrzny i komunikacja niewerbalna wpływają na to, jak postrzegają nas inni ludzie.

Szczegóły i zapisy pod linkiem :

https://bk.ug.edu.pl/katalogSzkolen.web
ILOŚĆ OSÓB: 30

CZAS TRWANIA : 14.00 – 15.30 ( 2 h )

 

  1. Warsztat pt.: Jak odnieść sukces w biznesie – Twoja ścieżka kariery

Prowadzący : GOŚĆ SPECJALNY z firmy State Street Bank

Co zrobić, aby zapewnić sobie sukces zawodowy? Co robić? Czego nie robić? GOŚĆ SPECJALNY przedstawi swoją drogę do sukcesu oraz na przykładzie i doświadczeniach zdobytych w State Street Bank Polska udzielu wskazówek, jakich kroków nie bać się podejmować, a czego należy zdecydowanie unikać na ścieżce zawodowej. ZAPRASZAMY!

Szczegóły i zapisy pod linkiem :

https://bk.ug.edu.pl/katalogSzkolen.web

ILOŚĆ OSÓB: 30

CZAS TRWANIA : 11.00 – 12.00 ( 1 h )

ZAPISY OD 12/10

 

  1. Warsztat pt.: Daj się złowić – proces rekrutacji w firmie międzynarodowej od kuchni

Prowadzący : Ewelina Ciechanowska – HR Associate Lead – Recruitment – Infosys BPO Poland Sp. z o.o. Celem prowadzonego przez nas szkolenia będzie przekazanie podstawowych zagadnień dotyczących procesu rekrutacji oraz poruszania się na rynku pracy. Zagadnienia będą związane m.in. z tworzeniem dokumentów aplikacyjnych, udziale w rozmowach kwalifikacyjnych oraz sesjach Assessment Center. Poprzez dyskusję będziemy starali się wyłonić najlepsze kanały dotarcia do ofert pracy oraz sposobów autoprezentacji.

Szczegóły i zapisy pod linkiem :

https://bk.ug.edu.pl/katalogSzkolen.web

ILOŚĆ OSÓB: 30

CZAS TRWANIA : 11.00 – 12.00 ( 1 h )

ZAPISY OD 12/10